ozlembayram Doğum yapalı 6 ay olmak üzere bebeğim 4,5 aylıkken regl gördüm ama daha sonra olmadım bu şekilde düzensiz olan var mı hamile değilimdir inşallah 😅
dayes ozlembayram doğumdan sonra hemen adet olmaya başladım. Sonrasında ikinci ya da üçüncü aydan sonra birkaç kere gecikme yaşadım sonra düzene oturdu.
Tuake ozlembayram aynııı bennn 😂bende bebeğim dört aylıkken olmuştum şu an 7.5 aylık olmadım ama adet olduktan sonra olmayınca bende şüphelendim test yaptım ondan sonra böyle de düzensiz oluyormuş dedim 😂
Eneshtc ozlembayram bende bebeğim 4 4 buçuk aylıkken oldum ilk. 2 kere tam zamanında oldum 3. Gecikti bende korktum hatta test bile yaptım ama 1 hafta sonra falan oldum çok şükür 🙈 daha tam rayına oturmadı galiba
Tomris-Hatun dayes 57 gun kanamam devam etti bu gun ara verdi vi 10 gun daha kanamam devam etti insanin dogumdan sonra 67 gun kanamasi olurmu ya 😂
gizemmmnur Benimde 4 buçuk ay oldu doğum yapalı 2 buçuk ay sonra adet oldum şimdi 2 ay oldu hala olmadım
Acemier ozlembayram Bebeğim iki buçuk aylıkken oldum ilk defa. Aradan bir hafta geçti geçmedi bir daha oldum üstüne. Hemen hemen 1 ay sonra oldum tekrar yoğun geçti. Bakalım beklemedeyim düzene girdi mi girmedi bilmiyorum.
kardelensahn ozlembayram Canım merhaba bebeğim 2 bucuk aylik 40 kim bitti 2 gün sonra adet oldum sonraki ay 10 gün gecikmeli oldum şimdi korkuyorum bende hamile kalmaktan spiral taktircam
Acemier sahailesi Tam olarak lekelenme de değildi ama ped kolay kolay dolmuyordu. İkincisi öyleydi ama.
kaderbilge ozlembayram bende aynı şekilde bebeğim 6 aylık olucak 4 bucuk aylikken gördüm daha görmedim doktora gittiğimde olmamasida olmasida normal demisti