Lokma inanın uzun sure emdiginde alt dudağının orada hafif iz oluyor ucu anne göğsüne en yakın yapıda yumuşak yani bi alın deneyin.Bebeginiz iki dk alıp atıyorsa yoruluyordur vazgeçmeyin her fırsatta ağladığında uyurken özellikle verin emsin hem sakinleşir hem cabuk uykuya dalar ama uyurken emziği ağzında bırakmayın kusar falan mazallah ağzında emzik olduğu için çıkaramaz kötü şeyler olabilir allah korusun .Kızkardeşimin başına böyle bir olay gelmiş neredeyse bebeğini kaybediyordu .Allah bağışladı