BEH çok fazla emzik denedim ben de yani emziğe dünya para verdik maalesef :( en sonunda Avent ultra air onu tuttu. Ucu çok güzel diğerleri gibi ser değil ve direk damağa yapışacak gibi yani tutması kolay. O emzik sayesinde sallayarak uyuttuğum Bebeğim emzikle kendi kendine uyumaya başladı. Ben sadece uykusu gelince veriyorum onun dışında vermiyorum ama bi yere gittiğimizde çok huzursuz oluyor o Anlardada veriyorum. Bide zorlayın mesela ilk seferlerde biraz öğürüyordu ittiriyordu o ittirdikçe ben ağzına sokuyordum elimle bastırıyordum öyle öyle almaya başladı. İnşallah sizinkide tutar 🙏🙏🙏