Mommyhann efeninannesi4207 eşim telefon apple teknisyeni kendi dükkanımız var aslında bende bu mesleği yapıyodum ama evlendikten sonra bıraktım 😂
mondecaidensecmeler efeninannesi4207 ben ev hanımı eşim süper online müşteri hizmetleri(ikimizde üniv mezunuyuz)
Ozlemhakann efeninannesi4207 eşim emniyet personeli bende mağaza müdür yardımcısıyım oyuncak mağazasında
Fel efeninannesi4207 Eşim polis. Ben liseden çocuk gelişimci, üniversiteden sosyal hizmet uzmanı. Ancak pratikte bolca satış danışmanı, bir süreliğinede yönetici asistanıydım. Kadrolu ev hanımına dönüştüm sanırım çocuktan sonra :)
Minik23_ mrv__1234 katiplige kaç puanla girdiniz ortaöğretim de hangi şehir biraz bilgi verebilir misiniz zor mu şimdiden teşekkür ederim 💐
Ftet Elifhakan12 maşallah ya fizik zor bende ankarada iki yıllık daha 😊 öğrenciler ağzıma tükürdü ilk iki senede hep yks öğrencilerine derse girdim 😂
agzimizintadikacmasin efeninannesi4207 merak ettim seni görünce sen resmi nikahtan ayrıldın mı oğlun kendi babasının üstüne geçti mi acaba görünce aklıma geldi
agzimizintadikacmasin agzimizintadikacmasin bir de kocanın kasap olması iyiymiş ya ben et çok severim ahahaha 😁
efeninannesi4207 agzimizintadikacmasin ha yok canım ya daha bitmedi maalesef Eylül de mahkeme var heralde o zaman bitecek gibi. Altınlarla olan davam vardı onu kazandım 🥳. Boşanmayı bekliyoruz bakalım..Bitince alacak üstüne.. İyi kız nerden bildin beni de unutmadın 😂😂..Bende hep yorumlar da seni görüyorum haa
efeninannesi4207 agzimizintadikacmasin ay kim sevmez ki eti 😂😂.Önce çalıştığı yerde hem et hem tavuktu. Oradan çıktı şimdi ki işi sadece tavuk üzerine
agzimizintadikacmasin efeninannesi4207 kız etkilendim çünkğ sen bir postta yazmıştın ya ohh helal olsun altınları aldığın iyi olmuş zaten ondan uzamıştır bir de yeni düzenleme var boşanmak eskisi gibi zor değil eylül de kurtulursun bence
agzimizintadikacmasin efeninannesi4207 ahahah ne güzelmiş valla kocam kasap olsa batmıştı şimdi sayemde kasaplar zengin oluyor ahahaha 😆😆
eddaa1 efeninannesi4207 ben veteriner hekimim, eşim fizik mühendisi ve elektrik elektronik bölümü öğrencisi, aynı kurumda çalışıyoruz ☺️