MommmyAS Eşim akademisyen ben de doktora yapan ataması yapılmamış bir öğretmenim. Şuan ev hanımılığı ve doktora’yı birlikte yürütüyorum
MelisArmin efeninannesi4207 Bekarken satış danışmanından yönetici asistanlığına kadar yükselmiştim. Evlendikten sonra ev hanımıyım, eşim polis.
agzimizintadikacmasin Fadikcee hiç sevmem ahahha ben de edebiyat öğretmeniyim neden matematik var neden neden 😆😆😆( mizahtır)
suheyla92 efeninannesi4207 ikimiz de magazaciyken tanistik ben hala magazaciyim o cikti kargo sube elemani olarak calisiyor smdi
Deletedmom_110 efeninannesi4207 eczane teknisyeniyim normalde ama en son karşılama hostesi olarak çalıştım büyük firmada.. Eşim işletmeci ama şuan donuk pasta vs tasıyor kendi aracıgıyla
Dfncgdm2022 efeninannesi4207 eşim polıs bende gıda teknısyenıyım ama calısmıyorum kızcemı buyutuyorum🌸🌸