Kızım 13 aylık 11 kilo ama ben çok uzun zamandır sleepy 6 kullaniyorum o bezde bı garip yanı boyu büyük ama beli dar gibi 5 numarada oluyor ama hemen iz çıkıyor bacaklarına sleepy kaliplari çok garip gerçekten. Başka bezler pişik yaptı sleepyden devam ediyorum mecbur ama kalıp olayından şikayetçiyim gerçekten 🙄