reyreylo iki bant arası bi tık boşluk var ise beli bacakları sarıyor ise tamamdir benim oğlum 4 aylık ben 5 no kullanıyorum. 4 numarada beller kavuşmuyor sırt aşağı kayıyor baldırları kırmızı lastik izi oluyordu oradan biliyorum artık olmadığını ayrıca çocuk da rahat tuvaletini yapamıyor bez küçük olunca ben bebeğe göre alıyorum kilo aralığına göre değil