livanurvealpinannesi61 reyreylo hangi marka. Ben can bebe 4 kullandım 15 ci aya kadar 10.500 kiloydu oğlum hiç sıkmadı rahat oluyordu yani . 15 aylıkken 11 kiloya yakındı molfix 4 e geçtim. Oda sıkmadı hiç.
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_182 siz hangi marka kullanıyorsunuz. Ben 4 aylıkken 7500 kiloya yakındı 4 numara kullandım oğluma 4 numara can bebe. Bazı bezlerin kalıbı aşırı küçük
Deletedmom_182 livanurvealpinannesi61 molfix kullanıyoruz haftaya 4 aylık olacağız tam kilosunu bilmiyorum ama 7 civarı diye düşünüyorum 3 numara sıkmıyor şuanlık
CeydaST reyreylo onun kalıbı biraz dar evet. Ama 5 yine de büyük değil mi yavru daha 7 kilolarda. Molfix ile 2 beden oynuyor demek ki arada. Bi molfix 4 denemelisin. 4 numara 9 14 kg arası diyor ama belki 3 bile olur bir süre
no1 reyreylo Sleepy bezde çiş yapınca koku oluyor mu ? Ben mi çok abartıyorum . Kızım 3 aylık doğurduğundan beri sleepy kullanıyoruz çok memnunum ama çiş yaptığı anda kokusunu alıyorum . Sizde aynı şeyi yaşadınız mı 🤷🏻♀️
CeydaST reyreylo 5 boyu kadar değil mi ya 😂😂 benim oğlum 13 aylık 4 numara kullanıyorum 12 kilo civarı kilosu. Molfix kullanıyorum ben
reyreylo CeydaST of cidden bilmiyorum haklı olabilirsiniz ama diğerlerinin lastikleri sıkıyor gibi geliyor kesinlikle anlayamıyorum 😅
Miracinannesi_ CeydaST sizde bayağı küçük kullanıyormussunuz iz yapmiyor mu bebeginizde rahatsız eder
seheeeeer1 CeydaST bence siz de küçük kullanıyorsunuz oğlum 14 kilo 15 aylık 6 numara molfix kullanıyorum sıkmıyor mu bebeğinizi acaba
dlkuznnn CeydaST benim kızım 17 aylık 11300 kgsu ben 5 kullanıyorum hatta bantlarının ortasın da çok az boşluk bile var bol da değil hatta bazen sıkıyor bile gelebiliyor . Ben de motfix kullanıyorum .
suheyla92 reyreylo muhtemelen bi kucugu de olur ama kullandiginiz daha rahat olur yani sorun yok bir büyüğünü kullanan cok anne var. Hele de bu sicak gunlerde cok sikmamasi en iyisi. Ayrica bebegin bacakları tontikse de fark ettiriyor 1 beden
CeydaST reyreylo sert mi lastikleri acaba. Bana hediye gelmişti sleepy 2 tanede pişik yapınca hemen bıraktım kullanmayı hatırlamıyorum o yüzden ama molfix in lastikleri de yumuşak
reyreylo CeydaST aslında bedeni büyük oluyor ben de fark ediyorum ama lastiklerden sıkıyor bence sleepyde lastik izi sorunu var. Ama molfixi deneyeceğim çok sağolun.
Annesi23 reyreylo benim kızım 5 aylık son kilosu 6.800 civarıydı ben uzun süredir 4 numara Molfix kullanıyorum hatta şimdi bezler bitti 5 mi alsam dedim çünkü bacaklarını sıkıyo gibi geliyo bide kakası dışına taşıyo hep
CeydaST Annesi23 kız ben molfix kullanıyorum oğlum 12 kilo 4 numaradayım hala nasıl hızlı geçiyorsun 😂 lastikleri öyle sıkı da değil. Bizde kolay kolay taşma da yapmıyor 🤷
ASnowflake reyreylo benim bebeğimden 7.300 4 numara kullanıyorum ama kalıp farkları var hangi bezi kullanıyorsunuz mesela sleepy kalıpları küçük molfix te denedim omunda numara büyük olsa bile bacaklarını çok sıkıyordu yani bezden beze değişiyor
atam1938 reyreylo ya bizde şu bacak arası tombik olduğu için orası sıkıyor diye bizde 4 numara kullanmaya başlamıştık 5 aylıkken falan şuan 8 aylık 4 Ten devam
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_182 sıkmıyorsa sorun yoktur canım bende 4 numara can bebe kullandım 3 numara sıkıyordu çünkü iz yapıyordu