[silindi] tabiki yAz ☀️ Yazın bir enerjisi kendine has kokusu var. İster denize git ister havuza git istersen pikniğe git oh miss. Akşam oldumu al eline dondurmanı cık dışarı istersen balkonda otur. Ya da git sahil kenarına. Hayır bide şikayet ediyolar neymiş sıcakmış e bırakında yaz yazlığını yapsın ne bekliyolar anlamıyorum. Ama kış öylemi hep kapalı yerdesin azıcık acarsın doğalgazı hop ay sonu yüklü fatura. He kış kışlığını mı yapıyor e o da yok boş boş soğuk yapıyor kar yağmasını geçtim yağmur bile yağmıyr artık doğru düzgün