Suphiye_mila13 [silindi] kızım da ben de doğum günlerimiz yaz ama ben kesinlikle kış insanıyım birde bizim buraların yazı gerçekten çok bunaltıcı ( Hatay )😅 kış=düzen demek
kizinaasikbiranne [silindi] Dün eşimle konuştuk kesinlikle kış insanıyım yazdan neffffffffret ediyorum 😂😂😂 böyle iğrenç sıcaklara çook şiddetli bi kış lazım dedim eşime 😂😂 böyle kar diz boyu soğuktan dişlerimiz birbirine vurucak kat kat giyicez ohh tam benlik yaa 🙈
buglem2020 [silindi] bende kişi severim sıcakta iyi ama kış bir başka lapa lapa kar yağışını izlemek güzel oluyor
meliketayfun20 [silindi] ilkbahar nisan ayında doğdum ne çok sıcak nede çok soğuk sevmiyorum ilkbahar ve sonbahar seviyorum