[silindi] valla ne yaz ne kiş olsun böyle ortası olsun biz insan oğlu sıcak olduğunda çok sıcak oldu deyip çözümü denizde suda klimada alıyoruz Soğuk olduğunda ay çok soğuk deyip klima sobadan cikmiyorz valla Biseyden memnun kalmıyoruz o yüzden ben ne usumeyi nede yanmayı seviyorm ortası olacak bunaltmicak acikcasi