[silindi] Iyi geceler kızlar Maksat muhabbet olsun 🥰 Hangi mevsimi daha cok seviyorsunuz? Ben kış insanıyım sıcak havaları hiç sevmem 🥲 Sıcak bi kahve, battaniye ve kar yağışı lazım bana 😅
usenmedimyaptimbirvelet [silindi] yaz ama bu sene garip ya yapış yapış. Günde 628363 kere duş alsanda yapış yapışsın üff 😒
[silindi] usenmedimyaptimbirvelet işte o yüzden hiç sevmiyorum yazı. Özellikle bebekler için çok zor sürekli terliyolar bunalıyolar gece uyuyamıyolar
semasyy [silindi] bu seneye kadar hep yaz insanıydım güneş açınca cıvıl cıvıl hissederdim ama kızım olduktan sonra yaz aşırı zor geliyor sürekli kucakta eşyaları bi elimde terden bitiyorum ve ben artık yazı sevmiyorum 😭
mematiii [silindi] kışta doğdum kışı seviyorum.Yaz beni yakıyor çünkü,sonbahar yağmur yağıyor migrenim,aünizitim tutuyor.İlkbahar polenler hapşurasım geliyor.