OptimusPrime [silindi] Yaz, sıcak severim. Buna bahar mevsimlerini de ekleyelim. ilkbahar sonbahar.. Ama kış insanı değilim. 😂
dami23 [silindi] bayılırım bende kışa 😍 asla sıcağı sevmiyorum eğer illa sıcak olacaksa denizde falan olmam lazım diğer türlü asla katlanamıyorum
1zeynosileannis [silindi] aynen öyle dayanılcak gibi değil şu aşırı sıcak günler dışarı çıkmak istemiyorum
[silindi] lAmMelodi bende aynıyım cildim berbat oluyor tansiyonum düşüyo sıcaklarda azap gibi geliyo bana
ppzeynep [silindi] Yazı da sevmek kışı da. Sadece ilkbaharı seviyorum. O da artık geç geliyor, çabuk bitiyor.
[silindi] ppzeynep ilkbahar’da artık ilkbahar gibi değil ki. Ya çok soğuk yada çok sıcak geçiyor ortası yok🥲
[silindi] sevimliidostlarr ay evet hep öyle olur dimi 😅 ama kışın hiç çok soğuk demiyorum ya ben seviyorum kışı