Meme reddi yaşayan arkadaşlar meme reddi olmadan önce bebeklerinizi hangi sıklıkta emziriyordunuz, benim 3.bebeğim, ilk kızımı sık aralıklarla emziriyordum, çok ısrarcıydım, sanırım o nedenle oldu ilkinde ve çok uzun süre mücadele ettim, geri döndü memeye. İkinci kızımda da sık aralıklarla emzirdim onda da işe erken başladım, sağdım ben yokken içmesi için, işe erken başladığım için özledi ve kısa sürdü, şimdi 3.bebeğim 2.5 aylık şu an hasta, hastalığı geçsin uzun aralıklarla emzirmeye başlamalıyım diye düşünüyorum. Talep ettiğinden emin olduğum zaman. inşallah meme reddi olaylarınızı kısa sürede aşarsınız.