imeaeb dnzckrr Merhaba evet ben meme reddi zamanlarımızda çok araştırıp bu suluğu keşfetmiştim sipariş verdim iyiki de bunu almışız kızım şuan hala emiyor meme reddi yapmadı 🙏🏻 öneririm
Gamzelit alpmoms94_ bunu nasıl yaptınız yani ayakta tepeden duş akarken mi acaba bende meme reddi yaşıyoruö ve nerdeyse bu yöntem ile pilates topu kaldk denemediğin yarın dememek istiyorum ama detayları bilmediğim için soruyoruö
mb0910 Gamzelit bende merak ediyorum kızım 4 aylık oldu sabahları özellikle emmiyo ağlıyo sürekli bir de banyoda denemek istiyorum
acarneslihan Benimde kızım 2 aylık son 1 haftadır meme reddi yaşıyoruz mememi emerken ağlıyor kendini geri çekiyor gece uykudan uyanınca emiyir ama gündüz savaş veriyoruz resmen her yolu denedim olmadı bu aylarda normal mi acaba
hicran575 acarneslihan bende aynı sorunu yaşıyorum atak sanırım uyurken çok güzel emiyor uyanıkken ter su içindeyim Rabbım yardımcımız olsun
imeaeb linababyy Ben de 4.ayda aldım bir sorun yaşamadım emdikçe geliyor ucundan çünkü ama 2 aylık bilemedim bir deneyin olmazsa suluk olarak daha ileride kullanırsınız
Gamzelit mb0910 ben denedim açıkçası pek oralo olmadı iki ağzına alıyo gibi etti çıkardı sonra denemedim de sonuçta bu akıl sağlığı da bana lazım ddim cidden ağlaması gazdan dolayı beni aşırı yordu
jdjdjf demetsina bizim on gün oldu henüz geçmedi nasıl yendiniz acaba biraz bilgi verebilir misiniz ben bir hemşireden destek aldım zorlama sakın dedi kaydırma yöntemi yap dedi keyifli iken teklif et dedi zorlama yaparsan almaz dedi
demetsina jdjdjf Huzursuzlandığında uykusu geldiğinde önce oturarak veriyordum ağlıyor memeyi bırakıyordu sonra ayağa kalkıp veriyordum ve yürüyordum dikkatini dağıtacak her şeyi kapatıyordum alıyordu zaten uyuyakalıyordu bir süre sonra çok itiraz edince zaten vermiyordum sarılarak geziyorduk
glsrn08 gulsahgunees hayır maalesef çok mücadele verdim ama 2.5 aylıkken bıraktı demek ki rızkı o kadarmış
Zeyneptayfun bimuallime aynı durumu bende yaşıyorum aşabildiniz mi sorunu aşabildiyseniz nasıl başardınız bir yöntemi var mı ?