selva458_ öncelikle bunun geçici bir sürec olduğunu bilerek sakin olmaya calismalisin ne kadar süredir reddediyor emmeyi sadece uyku aralarında mı emiyor benim kızım 14 aylık oldu ama bende yaşadım o dönemi 2 ayda yavaş yavaş reddetmeye başlamıştı memeyi bende uyutup öyle süt veriyordum sonra muayeneye goturdugumde doktor meme reddi olsada sagıp vermem gerektiğini çok sıvı eksikliği olduğunu söyledi bende yaklaşık 3 buçuk aylık olana kadar hep sagıp verdim yada uyku arasında emzirdim ayı çok küçük olduğu için bazen 3 bazen 4 saat geçiyordu emmiyordu beni mecburen şırıngayla ağzına sıkıyordum yada kaşıkla iciriyordum benim bebeğim biberona da alışık değildi ondan da icmiyordu 3 buçuk aya doğru kendiliğinden yavaşça düzeldi bu süreç çok yorucu oluyor gerçekten insan kahroluyor ama sabırlı olmak gerekiyor pes etmeden günlük cisli bez sayısını takip etmek saat tutup süt vermek gerekiyor ama bu dönemde en çok işime yarayan uyuttuktan sonra emzirmek oldu sizde deneyebilirsiniz umarım en kısa sürede emmeye geri döner 😔