Maviimm her doğum farklıdır ve güzeldir . İlki zor ikincisi kokay diye bir şey yok. Her aşaması çok çok farklı. Benim ilk doğumda sancım 10 saat filan sürdü . Açıklığım tam olunca doğumhaneye alıp beş dk da üzerime ebeler çöktü hemen çıktı. Çünkü kasılmam çok iyiydi beş dk da çıktı. İkinci çocuğumdada gece saat birde sancım geldi. Dörtte doğurdum. Üç saat sancı çektim. Ama doğumhaneye aldıklarında bi on beş,20 dk doğuramadım çocuk içimden çıkmadı. Kasılmam azdı çünkü