Milo Maviimm evet arka arkaya dogunca cocuklar çok kolay oluyor açılma benim 1 yıl fark var. 1 saat sancı oldu ilk once hafif başladı sonra cogaldı sancı da degil direk ıkınma geliyordu çok kolay oldu .