Maviimm ilk doğumum 34 de olacaktı durduruldu 35 de suyum geldi öğlen suni bağlandı akşam doğum yaptim.İkinci doğumum da 38. Haftada sancıyla yatış yaptım.3 gün aç Susuz suni sancı verildi 3. Günün sonunda gece doğum yaptım yarım saat daha bekleseydik sezaryana donucekti.Bu süre zarfında son gün doktor kendi rahim gevşetici vurdu suyumu patlatti bebeğin kafasiyla oynadı yerleştirdi vs.tepemde hemşireyle doktor konuşurken bişey hissettim ve dedim bebek çıktı inanmadılar daha şimdi 5 dakika önce suyunu patlattik birkaç saat sürer dedi doktor.Valla dedim çıktı hissettim pit diye karnımdan aşşağıya.Muane edeyim dedi bi ıkın bakayım dedi.Kız kafasını gördüm dogurmusun sen dedi 🤣 Dedim bana niye inanmiyorsunuz çıktı dedim ya..İki doğumda da baygınlık geçirdim bu arada 🤣ilkinde tokatla ayilttilar İkincisinde nefes verildi burnuma ağzıma korkudan geberdiler sezaryane gidiyodum az daha