Zeynonunmomu daha bebeğin çokk küçük sana muhtaç onun tek dünyası sensin bunu unutma, biliyorum çok çok zor ama inan bana hepsi geçiyor bir bakmışsın büyümüş bir yaşına gelmiş geriye dönüp şöyle bir bakıyorsun vay be diyosun, insaAllah hepsi geçecek,hep pozitif olmaya çalış sürekli nasıl olcak ne olacaak diye düşünüp kendini yıpratma anı yaşa,şu an 5-6 saat uyuması imkansız ama zamanla oda olacak inan, sezaryen normal vs onu hiç düşünüp takma zaten senin için hayırlısı buymuş hiç önemli değil ikinzide sağlıklısıniz gerisi boş