Zeynonunmomu bu günler geçecek böyle bir post bende paylaşmistim çok ağır lohusa depresyonu yaşadım. Bebeğim şuan bir buçuk yaşına geldi bile geliyor sarılıyor beni öpüyor birlikte parka gidiyoruz her şeyi birlikte yapıyoruz. Gerçekten zaman çok çabuk gelip geçiyor. Bana derlerdi ama inanmazdim. Kırkı bir çıksa derdim,dişleri bir çıksa,ek gıdaya geçse,emeklese, yuruse ah ah hepsi oldu bak. Annee diyor dünyalar benim oluyor. Bol bol anın tadını çıkart. Rezene ve kimyon cayı iç gazı alır süt yapar. Ben çok ağladım sızlandım keşke kendime eziyet etmeseydim bunlar bir süreçti geçecek deseydim dedim sonra. Şimdi eski videolarına bakınca çok duygulaniyorum. Biz çok güçlüyüz güzel anne 🤎