21 gün oldu doğum yapalı normal doğumdu son ana kadar bebek iri diye ebe kabul etmedi bi tarafı yemedi yani zorunlu sezeryan oldum apar topar 3 cm açıklık ve sancı olmasına rağmen ki bebeğim ultrasonda 4 kgdi 3800 doğdu bunun psikolojisini atlatamadım hala durup durup ağlıyorum bazen beynimde ameliyat anı canlanıyor o acılar tekrar hissediyorum resmen dışarı hiçkimseye belli etmiyorum ama içimde atlatamıyorum son ana kadar normal denipte ebenin sorumluluk aşmamasını devlette diye doktorum yaşvardı resmen bu kız normal doğurur diye ebe kabul etmedi ahım üstünde 😥 Bebeğimde bu aralar gazlı baya karnı genişliyor bazen gaz belli yani ağlıyor, uzun saatler uyumuyor ,hep memede kalmak istiyor, emziriyorum yatırıyorum uyuyo gazdan uyanuyor yine emmek istiyor hep döngü sabahtan beri 1 defa 1 saat uyuyabildim artık beynim çalışmıyor resmen 2 saatte bir uyanıyor bebeğimde beslenmek için nadir 3 saat oluyor bu hep böyle mi gidiceeek ne zaman biraz daha gece uzun uyuycak ya şöyle 5.6 saat bari uyusa yeticek bana 🥹 eşimde yardım ediyor hep ama annelik işte tüm yük bende gibi hissediyorum birde süpriz gebelikti zaten bazen ben istemedim bu sorumluluğu diyorum çok yoruluyorum çünkü ama sonra şükrediyorum bir gülüyor bakıyor ah verene kurban annelik ne zormuş şimdi uyudu bende uyumam lazım ama o kadar uykusuzum ki uyuyamıyorum 🥹