lohusaserbeti Ben doğuma bile 10gramlık ajdayla gittim sancı çektim normal doğum yaptım hiç yamulma falan olmadı
ebrar2024 nbanba ben 10 gram aldım taktım çıkarttım birdefa bullkuldu sonra biriktirip üstüne üç gramd aha koymuştum o zmn iyi olmuştu birde en az 10 gram en fazla 20 gram diye biliyorum
Tubasahra Simsimy Kesinlikle say bir de ben sürekli takıyordum gece bile yani. Daha yeni cikardim burmaya kaynak lazimmiş 😁Bir de 16 kilo verince bilezik durmuyor kolumda 💃💃
Esrasyacan Zynppp1 ben alalı baya oldu canm 10 grları gecen sene almıstım 1550den bu sene degisim yaptım üstüne bikac ceyrek verdim 15er grama cevirdim