elagozlucoldelisi Bir tane 10 bir tane 8 gram kibrit çöpü var bırakın 10 grami 8 i bile o kadar çıkardım taktım bebek taşıdım taş gibi hala . Birleştirip 2 gram daha ekleyip 20 istiyorum biraz daha kaliteli dursun diye onun haricinde sıkıntı yok .
atesarp nbanba ben geçen yaptirdim kibrit çöpü modeli 20′şer gr 47-48 bin bandında oldu fiyatları özellikle gunluk kullanimda bebeğim oldugu için sürekli kucak vs.diye kuyumcuda eğilip bükülmesin diye en az 20 gramlik önerdi
Cekiyorum_Gulumse nbanba 10 gram en incesi diye biliyorum ben almıştım baktım bukulecek gibi ertesi gün 15 gramdan özel ölçü ile yaptırdım şimdi taş gibi hic bir şey olmadı günlük kullanıyorum
moderncalikusu Bileğinize uyan ölçüyü alırsanız neden yamulsun? Yamuluyor diyenler kalın bileklerine küçük ölçü aldıkları için takip çıkarırken yamultuyorlar doğal olarak.
balli_cilek nbanba 10 gram var bende asla bükülme vs olmadı herkes oluyor yazmış ama bende hç öyle bişey olmadı taş gibi hatta sert 🤷🏻♀️