Defnegunes merhaba. 38+1 de suyum geldi. Aynı gün sezaryen oldum çünkü bebeğim makat gelişti. Hiç bir sorun yaşamadım. Ameliyat boyu ayaklarımı oynatabildim. 2 saat sonra yürüdüm. Hemen büyük küçük tuvaletimi yaptım çok şükür. 2715 gr doğdu, gebelik şekerinden sanırım kilo almadı bebeğim ben de dikkat ettim yediklerime. Kuvöze de girmedi. Şimdi 1 aylık olduk 3500 gr olduk. Şükür her şey yolunda. Sütüm de geliyor ama yetersiz olduğundan bağışıklık güçlendirici Aptamil Prosyneo mama takviyesi yapıyoruz. Sağlıklı günlerinimiz olsun inşallah 🙏🏻