Defnegunes tam 38+0 da dogum yaptım sezeryanla bebek kordon doladıgı için direk doğuma alındım. Bekleme sansınız varsa bekleyin yoksada bir sorun olmaz inşallah 🙏 ben bir sorun yaşamadım ama sezeryandan sonra 1 hafta birinin yanınızda durması bence iyi olacaktır ne kadar ayaklanılsada bebege alışma sürecinde ev işlerinizi yapacak biri lazım sütünüz için iyi beslenmeniz lazım.