Defnegunes merhabalar 37+4 te spinal anesteziyle sezeryan Doğum yaptım maalesef bizim biraz sıkıntılıydı solunum yetersizliği vardı ameliyathanede bebeğimi göremedim bile 10 gün küvezde kaldı ama şimdi bi sıkıntı yok canım tabi her bebekte aynı olmuyor ama illa ki erken doğumlarda tam haftasını tamamlamadığı için bazen sıkıntılar olabiliyor