Defnegunes kuzum ben ilk kızımı 32 haftalık dogurdum ve kalp sıkıntıları nedeniyle bir aylıkken kaybettim bu hamileliğimde de riske atmak, daha fazla beklemek istemediğim için kendim istedim erken alınmasını çok şükür bı sıkıntı olmadı ilk dogumum normal doğumdu 3-4 ay yattım bacağıma pıhtı attı yatalak gibi oldum bu sefer kendim sezeryan istedim ve İyiki sezeryan olmuşum dedim korkarak girdim ameliyathaneye ağlayarak ama çok şükür hiç korktugum gibi olmadı sadece uyusuklugum geçene kadar hemşireler değiştirdi bebeğin altını ama uyuşukluk geçer geçmez bebeğime kendim bakmaya başladım ilk kalkışta sanki karnım düşecek gibi oldu ama yürüdükçe yatmak istemedim çünkü bence sezeryanda yatmak kalkmaktan daha zor hep yürüdüm hiç yatmadım hep kendim baktım annemi de kayınvalidemi de istemedim yanımda tek başıma idare ettim çok şükür eşim de bulaşıkları ev işlerini halletti şimdi 52 günlüğüz çok şükür yapabileceğine inan herşey güzel olacak de bebeğini düşün hiç yatma ağrın mutlaka olur ama dik durmak zorundasın sen bı annesin 1 hafta kalabilecekse kayinvaliden sen her işini yapar hale gelirsin bı haftada