Basak71_ teşekkürler canım bak sana şöyle anlatayım 3 ay kolik dönem yaşadık tam geçti derken iştahsızlık meme reddi sürekli ama sürekli ağlayan bir bebeğim vardı inan ki hasta mı diye 8 doktor gezdim geceleri asla uyumuyordu sonra kendi kendine uyumaya başladı ama bu sefer de iştahsızlık mahvetti bizi diş dönemi iyice mahvoldum ne kilo alır ne durur yerinde kaç kere düz zeminde oynarken kafasını çarptı bir saniye durmayan çok enerjik bebeğim. 8 ay 27 günlük ama bir gün sorunsuz geçse hayretler içinde şükrediyorum. Şimdi de dişten ateşi var ama inan ki hiç demedim Allah nerden verdi başıma diye emin ol sen güçlü bir kadınsın ve Allah da veriyorsa taşıyamayacağın bir dert vermiyor. Sabret huyları her gün değişecek. Bileklerim şu an dönmüyor belim tutuk çürük gibiyim evi b.k götürüyor 😅 en fazla 1 ya da 2 yıl çekeceksin sonra huyu tamamen değişecek