Basak71_ bende aynılarını söyleyip sonra üzülüyorum.10 ay oldu 10 aydır inanır mısın saydım 3 kere uyudu düzgünce geceleri onun dışında hep 7,8 ve 7,8den sonra da düzenli bir uyku değil.O kadar yoruldum ki.Allahın gücüne gitmesin ama,gerçekten hayattan zevk alamaz haldeyim.Uyku 0,ne iş yaptırıyor ne oturtuyor sürekli ağlama halinde.Ne yapacagimi bilmiyorum kafayı yiyecek gibiyim artık