Basak71_ zaten o doyduktan so ra reddediyor o an bende kesiyorum yemekten soğumasın diye istemediği an bırakıyorum nasılsa acıkınca yine isteyecek o zaman yine veriyorum ben çok faydasını gördüm ek gıdaya erken geçmenin aç olunca severek yiyor ama değilse atıyor zorlayıp ağzına tıkınca bu sefer ağlamaya başlıyor bende o zaman kesiyorum