HilalKaan oğlum daha 50 günlüktü hem kanında hem idrarında enfeksiyon çıkmıştı. İlk çocuğum ve acemilik cahillik korku tedirgiblik ne ararsan vardı işte. Doktor acil yatması gerekiyor böbreklerini vurmadan enfeksiyon dedi ve yatisimiz yapildi.10 gün yattık ama ağlaya sizlaya geçmek bilmedi o 10 gün. Üzüntüden ben bile hasta oldum sütüm azaldı acillik oldum sonra anladım çocuğuma benden başkası bakamicak ve benim güçlü olmam gerekiyor dayandım şükür geçti ama geçen hafta gene tekrarlamış enfeksiyonu ve şuan 3 aylik yarın belli olacak bize de yatış yapabilirler ama şuan diyorum ki iyi olacaksa yatayım. Alıştım çünkü sende üzülme geçer antiniyotik tedavisi ile Rabbim dermansız dert vermesin inşallah kuzuma şifalar versin