HilalKaan serum çok iyi geldi canım benim bizmde atesimiz yüksekti serum pes peşe aynısından 2 tane öyle taktilar serumdan havadan sonta oğlum kendine geldi salı yattik çarşamba akşam sattt 7 gibi taburcu olduk çok şükür bide bizim dişimizde cikti hepsi üst uste geldi oğlum çok kötü durumdaydi gözü akiyodu burnu akiyodu öksürügu wardi çok kötüydü yawrum sonra hemen iyilesti sende üzme kendini bende çok üzüldüm agladm sütüm azaldi hemen onu öyle gördükçe kahroldum kendimi suçladım hep bi çocuğa bakamadm diye bu arada oğlum tam 6 aylık