Bebeğim 3 gündur ateşli. Hep getirdim doktora ama bugun Yatışımız yapıldı,Kanında yüksek derecede enfeksiyon çıktı. Gözlerimin önünde eriyo cok uzuluyorum cok kotuyum. Lutfen dua edin.. 3 doktor birsey yok dedi dis dedi geciştirdi. Tekrar getirdigimde bir doktor sebebini buldu cok sukur..Ama durumu cok kotu. Az oncede hastaneye domuz gripli bi cocuk geldi. Nolur dua edin yalvaririm cok caresizim.