Omers_moster ben de ağrım var diyorum adet olacaksin onun ağrısıdır dedi gerizekalı hatta dış gebelik bile olabilir demişti bana keseyi göremeyince nasıl ağlamıştım sevincimi kursagimda bıraktı böyle doktorlara inanmayın uğraşmak istemiyorlar mutlaka başka işinin ehli bir dontora daha gidin ertesi günü hemen gittim korkulcak bir şey yok çok küçük olduğu için bazen alttan görebiliyoruz keseyi dedi nasıl rahatlamıştım darısı size