AselBebekveAnnesi aliaras_2022 gözün aydın hamilesin canm normal değer 0-10 arası olmalı sizinki yüksek yani sonuç yüzde yüz hamilesin :)
Omers_moster Mlkkrm kese görünmüyor dedi 5 haftalık olabilir dedim inanmadı kadın bana kan istedi ama kese yoktu
Mlkkrm Omers_moster Daha cok kucuk bence kese deger 1000 lerin ustune cıkınca gorunur bende oyle olmuştu
birprensesanesi Omers_moster 10 üzeri hamilelik var sayılıyor sizinki 400 küsür çıkmış gebelik var sağlıkla gelsin inşallah 😇
Omers_moster birprensesanesi yani da referans ağırlığı beni çelişkiye soktu emin olamadım teşekkür ederim bu arada
gizemtann Hayırlı olsun hamilesiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Ben 1 aylık hamileyken test sonucum 156 çıkmıştı sizinki baya yüksek muhtemelen 5-6 haftalık gibi
Omers_moster gizemtann teşekkür ederim bende son adet tarihme göre hesapladım tam 5 haftalık oldu ama aksam acildeydik kese görülmedi normal midir acaba sicze