Omers_moster mematiii teşekkür ederiz Allah razı olsun çok istiyorduk eşimle beraber büyüsünler diye rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 😍
Mlkkrm Omers_moster Daha cok kucuk bence kese deger 1000 lerin ustune cıkınca gorunur bende oyle olmuştu
Omers_moster Mlkkrm kadın resmen bana yalancı muamelesi yapti zaten ağladım çıktım eşim moral vermeye çalıştı yok diyor kese falan her önüne gelen hamileyim diyip duruyor dedi sekreter de sanki ağrın yok gibi dedi
bsrashn Omers_moster bende de görmemişti başta doktor çok küçük oluyor ya farkedemiyorlar sonra görüntüyü dondura dondura baktı da buldu
Omers_moster Mlkkrm devlette dün gece çok ağrım olduğu için bize 5 dk uzaklıkta diye oraya gittim keşke gitmeseymisim
TheLatte aliaras_2022 benim 1704.5 çıktı . Bugün doktora gittim ne keseyi gördü ne bebeği . Bu duruma göre benimkide 5 haftalık civarında olmuyo mu ?
TheLatte aliaras_2022 oğlumda 228le öğrendim 1 hafta sonraya randevu aldım hem kalp atışı hem keseyi görmüştük . Suan yüksek olmasına rağmen gözükmedi anlamadım .
Beyninizikullanmakucretsizdir TheLatte HCG değeri yükseldiği için görmüştür. 3000 gibi değerle kese görünüyor gayet normal 😊
TheLatte Beyninizikullanmakucretsizdir ya muhtemelen öyle kafam karıştı . 2. Olmasına rağmen anlamıyorum hiç bunlardan 😂