Kızlar bn bu eve ilk tasındığım sıralarda kayınvalidem ilk geldiğinde hem oğlumu doğdugundan beri yeni görmeye gelmişti bi battaniye getirdi leke vardı üstünde bn annemle kan lekesi dedik ama sapsarı bi lekeydi ayrıca bunu eşime gösterdim annesine sordu önce komşu dedi sonra teyzen verdi dedi nerden geldiği bile belli olmayan bi battaniye evime girdi eşim çöpe attı
Bütün herşeyi düşününce insanın aklına bişy yapmış olabilirler mi şüphesi düşüyo biz eşimle severek evlendik ikimizde birbirimizin dilinden isimlerimizi eksik etmiyoduk o bnı bn onu hep el üstünde tutuyoduk şimdi ufacık bişeye sinir küpü oluyoruz bazen birbirimize tahammül edemiyoruz