erkencikus_ Bej almak istersen altına içlik oluyor onlardan giyebilirsin. Ama satenleri böyle kalın oluyor göstereceğini sanmıyorum. Nişana bence güzel olur. Düğüne mesela olmazdı, ama nişana güzel olur. İnce saten değil ya baya kalın saten. Eğer sadeden yanaysaniz süper olur. Ama abartılı istiyorsanız dumanbutik.