Damla_eflin erkencikus_ Tesettür waw hem uygun hemde güvenilir. Birde dumanbutik var ordanda abiye çok aldım gerçekten göründüğü gibi geliyor.
churchil erkencikus_ ben geçenlerde modaselvim den aldım güzeldi hem uygun fiyatlıydı 2 3 güne de geldi
EypMom Damla_eflin bişey sorabilirmiyim tesettürwaw dan abiye alıcaktım kumaşları nasıl iç gösteriyormu kalitesi nasıl siz hangi modeli almıştınız
Damla_eflin erkencikus_ Evet ve piyasaya göre gerçekten uygun ve kaliteli geliyor. Ben çoğu kez alışveriş yaptım.😊
EypMom erkencikus_ ben 1 kere sipaiş verdim elbise o kadar kaliteliydiki kuzenimde almıştı aynı model yanyana getirdiğümizde çoook fark vardı
Damla_eflin EypMom Ben bağlamalı olan modeli aldım. Evet çok memnun kaldım saten ve iç göstermiyor baya bı alışverişim oldu. Gerçekten çok ilgililer😊
EypMom erkencikus_ kumaşı ve boncuk işlemeleri çok kaliteliydi kuzenimin boncuklar dökülüyodu benimkiler yerinden bile oynamıyodu ama piyasaya göre bi tık pahalı
EypMom erkencikus_ tesettürwaw da inanılmaz iyi ben ordan alıcaö haftaya düğün var ama seçemedim ya bitürlü benin beğendiğimi eşim beğenmedi eşimin beğendiğini ben beğenmedim eşim pes etti 😅😅😅 istediğini al hepsi yakışır dedi şimdi yine seçemiyorum