Tweetymom oğlum 3 aylıkken taktırmaya gitmiştim hiçbir sıkıntı yoktu hafif anestezi altında takılacaktı uyandığımda sezeryan yerimden tekrar açılarak ameliyat edilmiştim meğer spiral rahimi delip geçmiş ve aşırı kanamam olup direk acil ameliyata alınmışım şimdi tekrar denicem ama korkmuyor değilim geride insan evladını bırakınca basit bir işlem dahi olsa ya bi komplike olurda tekrar evladım bensiz o sırada napar diye düşünmeden edemiyor