Ucansupurge Nur2021 4000 bine eczaneden aldım 500muayne ücreti verdim doktoruma 🤗 Doğum yaptığım doktorum kendi kliniğinde aynı dönem 6bine takiyordu. Eczaneden alıp gelsem diye sorduğum da 1500e takarım demişti. Bende üniversite hastanesinde bir profesöre taktırdım ücretli randevu alıp.
bitboylum Ucansupurge bana demediler deselerdi keşke ya evet koruyuculugu iyi,GAP gibi unutma ihtimali yok korku yok ama kilo başa bela
yirmiikikasim23 Ucansupurge ama gecici bi durumdur hormonlar yerine oturunca adet olursun bence🤷🏻♀️ ya haklisin adet gormiyim bi sure onemli degil de hergun acaba hamilemiyim diye dusunmek daha sıkıntı😂
Ucansupurge yirmiikikasim23 valla öyle görünüyor iyiydi böyle aslında 😁1 yıldan sonra düzene giriyormuş bir kaç arkadaş öyle yazmışlar
yirmiikikasim23 Ucansupurge illaki vucut zamanla adapte oluyor dememkk bende bir dusuneyim ya spirail+igne+prezevatif yeterli mi😂
Ucansupurge yirmiikikasim23 Tek implant yeter kız valla bu kadar korumaya gerek yok miss gibi 3 yılda koruyor
Ucansupurge bitboylum Ben şimdilik iyiyim belki sonradan alırım kilo bilmiyorum umarım almamda neyse 😁
Ucansupurge yirmiikikasim23 Bilmiyorum ki başka korumaya gerek yok demişti doktor ona güvendim açıkçası 😁
yirmiikikasim23 Ucansupurge umarim dedigi dogrudur 😂 ben isterim ama ilerde bebisim cok kucuk zorlaniyorum tekim. Senin bebis kac aylik
Ucansupurge yirmiikikasim23 Eylül’de 3 yaşina girecek 😁ben hala zorlaniyorum ufakken daha kolaydı isler
yirmiikikasim23 Ucansupurge masallah kuzuya🧿 deme deme 7 aylik bir an once buyusun diyorum bende hep kucak istiyor🙄
Ucansupurge yirmiikikasim23 her yaşın her dönemin kendince zorlugu var tabi ama bana sorarsan en güzel zaman bebekligi 1 yaştan sonra ayaklanıyor ve zorlaşıyor aman çocuğum düşme,koşma,zıplama,vurma,ağzına götürme vs
Ucansupurge simseklivekalpli O kadar haklısın ki 🫠 😁 arada bana da 2. Çocuk istegi geliyor sonra diyorum dünya para verdik dur bakalım daha kaç ay oldu 😁😁😁