Ucansupurge bana da doktorum ilk 1 yıl düzensizlik normal, sonra düzene girmesini bekleriz demişti. Öyle de oldu ama 4-5 ay kanama hiç duymamıştım. Ara kanama şeklinde lekelenmeler olmuştu bende ara ara ama o da aşırı değildi. Sizin de bir süre geçtikten sonra vücut alışır, düzene girer diye düşünüyorum ama doktorunuz en iyisini bilir tabi 🤷🏻♀️