Bugun spiral randevuma gittim. Her şey hazırlandı ben masaya yattım bütün her şey tamamken çat biranda doktorum spirali takamam rahmin bir tarafında zayıflık var dedi. Spiral tutunmayıp başka yere kaçarsa ameliyatla almak zorunda kalırız maceraya gerek yok dedi. Durumun sebebibi sordugumda doğuştan ya da doğumlardan sonra olmuş olabilir dedi. 2 doğum yaptım düşük vs yok. 2 doğumumda da alttan ultrason olmuştum muayenede oldum böyle diyen olmamıştı demek ki sonradan gelişen bir durum. Farklı yöntemler deneyerek korunmamı söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı .. rahmin zayıflığı bana bir sorun teşkil eder mi diye bile sormayı unuttum doktoruma şokla