seydadefne kaçıncı dozda saç dökülüyor acaba. Kardeşim bugün ikinci serumu aldı. Saçlarını çok seviyor kirpiklerini de öyle dökülürse ne yaparız bilemiyorum çok çok üzülür. 14 yaşında her şeyin farkında. Tam saçlarını sevme vakti. Kendini güzel görme yaşında kıyamam örer saçını şekiller verirdi hep. Biraz anlattım hastalığını aşamalarını çok detayına giremedim. Çok üzülür. Kanser kelimesini falan kullanmadım can kuşum benim. Kanında bozulmalar başlamış tedavini olup eve döneceksin dedim. Güzel güzel anlattım ama anlayacak yaşta sir kaç kişi lösemi den bahsetti elinin altında İnternet var Bi baksa anlayacak hepsini. Liseye de gidiyordu arkadaşlarını çok seviyordu yarım kaldı kıyamam.