seydadefne benim arkadaşımın kızı 3 yaşında 2 hafta oldu öğrendikleri şuan hastanede tedavi görüyor keyfi yerindeymiş tedaviyede yanit vermiş yüzüne kan can gelmiş sadece 5 yıl önemli demiş doktor tekrar etmemesi için bide eve çıktığı zaman bi toz tanesi bile olmayacakmış demiş kuzucugna şifa diliyorum üzülme sakın umudunu kaybetme rabbim güç kuvvet versin iyileşecek insallah