Merhabalar, kızıma 11 aylık lösemi tanısı kondu bebeğime. Aranızda bu hastalık ile ilgili bilgisi olan var mı özellikle bu tür ile ilgili. Doktorların ağzından laf almak çok zor. Nasıl seyreden bir tür merak ediyorum tedavi sürecini iyileşme oranını merak ediyorum bilgisi olan varsa çok sevinirim yazarsa