milletsanakanalizemiolacak mematiii sanmıyorum bana koca çocuk oluncaya kadar hep böyle ağlıcak gibi geliyor
mematiii milletsanakanalizemiolacak deme öyle 6 aydan sonra düzelir net 4 aydan sonra diyor doktorlar ama 6 ya kadar geçiyor bağırsakları gelişibceye kadar cefası oluyor tabi.
milletsanakanalizemiolacak mematiii bana doktor 3 ay dedide yok ya gaz dışındada huysuz bir çocuk rahat okula başlayana kadar devam etcek bu eminim
milletsanakanalizemiolacak mematiii memede uyudu yatırdım yatırmamla ağlaması bir oldu 16 saattir uyanık 2 aylık 😤😤😤😤
mematiii milletsanakanalizemiolacak hım canım başka ağrısı gözlemlediğin sıkıntısı.Doyuyor mu gazı var mı altı temiz mi havalar sıcak diye mi etkileniyor hepsi bir neden
milletsanakanalizemiolacak mematiii atağına atak gecireyim ya bu nedii böyle yeni nesil yine nazlı bu kadannn🤣 bizim zamanımızda sendrom mendrom atak matak yoktu 🤣🤣🤣
milletsanakanalizemiolacak mematiii hepside yok biliyomusun kolik normalde bugün sabah ezanından beri ekstra tuhaf huysuz prenses 🤣