Evaninanasi mematiii Rapunzel, Zıpır (sürekli hoplayıp zıplıyor), prenses( tam bir kibarcık. Asla kendisine kıyamaz, nazlı cilveli bir bebe kendisi) 😂
tosbiksmoms mematiii dışarı hastası bir bebek doğurmuşum ben. Park,toprak,gofret 4 buçuk yaş oglum ise anne bağımlısı,anne bağımlısı,süper kahramanlar.
milletsanakanalizemiolacak mematiii sanmıyorum bana koca çocuk oluncaya kadar hep böyle ağlıcak gibi geliyor
Ecem__ Evaninanasi yururken hoplayarak ziplayarak mi gidiyor bazen bizimkide oyle sevincten yapiyorlar 😄
mematiii tosbiksmoms haha ne güzel ya sonradan benimki givi babacı olmasında ama erkek çocuğu genelde annecidir.Darısı kızıma 🥺😂