ikibaloglanannesi 1.İnat 2.Sinirli 3.Paylaşımcı 1.5 yaşındaki bebem ayni anası çıktı oğlum 😂 İlk 2 özellik bana ait son ozelligi babaya😂
milletsanakanalizemiolacak mematiii atağına atak gecireyim ya bu nedii böyle yeni nesil yine nazlı bu kadannn🤣 bizim zamanımızda sendrom mendrom atak matak yoktu 🤣🤣🤣
mematiii milletsanakanalizemiolacak vallaha bizimkiler hızlı geliyor maşallah her ay bir dert var abab
milletsanakanalizemiolacak mematiii hepside yok biliyomusun kolik normalde bugün sabah ezanından beri ekstra tuhaf huysuz prenses 🤣
milletsanakanalizemiolacak mematiii sağlıklı olsunlar hepsi geçiyor tabiki ama beni yoran kolik yada ağlaması değil asla ama asla uyumaması bir bebek 16 saat boyunca sadece en fazla 25 dk uykuyla nasıl durabilir ben buna üzülüyorum sabah uyanıyor uyandıktan 45 dk sonra filan uyutmaya calisiyorum ve aksama kadar uyutmakla geciyor günüm ne diğer çocuğumla ilgilenebiliyorum ne de evimle ilgilenebiliyorum eğer yorgun olmazsam yemekleri akşamdan yapmaya çalışıyorum ama gündüz uyumadığı için akşam yemek yapmaya dermanım kalmıyor bazen ne zaman bitecek bu süreç bilmiyorum canı sağolsun evladımın bir şekilde evi yemeği esim hallediyor fakat kadının yaptığı gibi olmuyor uyku damlası baktım bebeklere olmuyormuş o da
Cileklimilkshake mematiii evet kızıma nazaran cidden cok şanslıyız bu konuda 🫢 kızım ne kadar yoruyorsa oğlum o kadar anlayışlı bizde şaşkınız 😂😂
anabarbie mematiii hahaha 10 ay 20 günlük 11 ay ayağımı bu oysa 10 ay atağı niye hiç bitmedi neden 10 ay 20 gün atak geçirdi neden hala atakta Hayatımı sorguluyorum cevap yok😂
mematiii milletsanakanalizemiolacak ama kucapına koy öyle yap canım bende öyle yaptım uyuyordu inşallah düzelir ve geçer bu süreç.